Jackson Pro Series Misha Mansoor Juggernaut HT6 EB: věčně druhá

Jacksonky kvůli typickému plochému, avšak ostrému zvuku patří k běžným thrashovým akvizicím. Jenže po thrashovém šílenství je už třicet let veta a metalu dnes vládne djent. Jak se s tím populární značka vyrovnala, napoví test značkového modelu Mishy Mansoora z Periphery.

Viditelně současná je především elegantní hlava převzatá ze série Monarkh. Vliv japonské konkurence je zřetelný. Nostalgici absenci typické černé kosy asi neskousnou, nepočítám se mezi ně. Nicméně vezmete-li jacksonku do ruky po libovolné banezce, bude jacksonka vždycky za tu celkem dobrou a Jackson Pro Series Misha Mansoor Juggernaut HT6 EB Satin White rovněž.

Nenechte se uchlácholit výstavním černobílým exteriérem. Ebenový hmatník s rádiem 16‘ je pohodlný a možná o čtvrt palce plošší než Ibanez RGRT421-WK, ale až tak prudké akcelerace prostě neumožňuje. Zkrátka krása spíš pro oko a možná další argument proti pokračujícímu drancování afrických exotů.

Obdobně tělo: struny se zásadně provlékají skrz a konstruktéři se z lípy snažili vytáhnout maximum taky přes dvojici továrních humbuckerů MM1. Naštěstí ne na přeraz, snímače jsou pasivní. Proto výsledný zvuk má také tak příjemně vyvážené nižší středy, byť je trochu neprůbojný. Pro hovada s výkonným reproboxem a preampem žádný problém. Pro ty ostatní pádný důvod investovat do sedmistrunky Pro Misha Mansoor Juggernaut HT7FM s opáleným javorovým deklem.

Ovládání je jasně blbuvzdorné. Vývrt pro aspoň jednozvratné tremolo chybí. Místo ní na nástroji najdete pevnou kobylku, černý protikorozní nátěr, volume a clonu, přičemž pětipolohový přepínač jasně dává najevo, že clona snímače taky rozpíná. Jackson Pro Series Misha Mansoor Juggernaut HT6 EB Satin White je tedy výborná metalová kytara primárně pro hraní doprovodů, má však jednu nevýhodu. Její největší konkurent může nabídnout totéž za příznivější cenu.