10 důvodů pro to nikdy nebýt slavný
Nebere vám hlava, proč tolik super kapelek obráží velký festivaly klidně i třicet let v kuse, je furt zalezlá v androši, zatímco prime time v telce okupují nezapamatovatelné zjevy a pořád ti samí šourající se zombíci z odchovu Františka Janečka? Co kdybych vám řekl, že to není náhoda. Tady je deset důvodů, proč je lepší snášet ponorku v dodávce s dobíhající technickou než se srát do šoubyzu.
1. Talent, píle a odříkání jsou vám platný jak mrtvýmu zimník, když vás neba skládat popový sračky nebo tupě napodobovat, co už je jinde pět let za zenitem.
2. Jedna nabídka z rádia nebo televize je víc než výpis z trestního rejstříku. Nikdo si totiž nelajskne sponzorovat nesvéprávnýho magora, který nedejbože vyjadřuje nějaký názor!
3. Showbyzhnis je ďábel. Hodně naslibuje, něco splní a nakonec bere všecko. Najali vás, aby zarobili, ne aby plnili, co vám na očích vidí.
4. Sex, drogy a rock’n’roll ... zapomeňte. I kdybyste nakrásně celou tuhle propracovanou mašinérii oblafli, nikdy vám nedovolí čímkoliv poškodit pověst firmy nebo sponzora.
5. Jste si jistý, že něco kloudnýho vymyslíte, když musíte přemejšlet hlavně jak zacálovat to producentský eso, co jako Sergei Barracuda bere litr za minutovou konverzaci, a drahý studio?
6. Opravdu by vás bavilo pózovat před foťákem s rozjívenými puberťačkami a puberťáky?
7. Eso, Ladí, neladí, Madhouse, Medúza, Noc s Andělem, Pětka v Pomeranči ... bejvávalo. Ergo má smysl se cpát do média, které za vrchol svý hudební produkce považuje Tvoji tvář, Superstar a přenosy Eurovize?
8. Den není nafukovací. O co víc času strávíte na netu nad facebookem, instagramem a maily, o to míň času na cvičení, skládání, zkoušení a hlavně nejvíc kreativní zevling.
9. Sebelepší marketing je vám k hovnu, když není co prodávat. Autenticita se rodí v undergroundovým očistci, ne v 3+1 na Vinohradech.
10. Možná máte prachy a fame, ale k smíchu jste kámošům i zapšklýmu redaktorovi Frontmana, co umí jen kritizovat.
Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám prosím vědět na e-mail redakce@frontman.cz.