Přejít k hlavnímu obsahu
redakce - Pá, 23.08.2019 - 10:00

Jak dostat hudbu do filmu, reklamy a lobbing: druhý blok na Festiwallu

Celkem pět výživných panelových diskuzí chystáme ve spolupráci se Svazem autorů a interpretů na letošním Festiwallu v pražských Modřanech. Druhý, sobotní blok má dvě různá témata. Úvodní část je zaměřená na to, jak vaši hudbu dostat do filmu nebo reklamy. Druhá se dotkne otázky financí, autorských práv a lobbingu za zájmy muzikantů.

Hudba tvoří významnou složku audiovizuálních děl – filmů, reklam, seriálů, dokumentů. Jaká je aktuální situace v oblasti hudby pro film a reklamu a kam se trendy budou posouvat? Jak dostat svou hudbu do audiovizuálních děl a jaké nástrahy čekají pro autory hudby? O tom si Jakub Nový bude v sobotu 7. září od 14 hodin v panelovce Jak svou hudbu dostat do filmu nebo reklamy povídat s úspěšnými hudebními skladateli, marketingovým expertem a majitelem hudební banky. Pozvání přijali Petr Wajsar, Ondra Škoch, Alexandr Smutný a Michal Deus.

Jak politika ovlivňuje hudbu a co se snaží vybojovat lobbisté hájící zájmy hudebníků? Jakým způsobem a proč má stát investovat do kultury? Jak souvisí autorské právo s ekonomickým postavením muzikantů? Tyto otázky v dalším panelovém bloku s názvem Politika a hudba: kdo lobbuje za muzikanty v sobotu 7. září od 15.15 hodin zodpoví přední expert na autorské právo, ředitel kolektivního správce a člověk, který se pohybuje mezi vysoko postavenými politiky. Za stolem zasednou Rudolf Leška, Roman Strejček a Vadim Petrov.

Vstup na obě panelovky je stejně jako na celý Festiwall zdarma. Kdo dřív přijde, ten se na ně vleze. Nezapomeňte ani na dvě páteční festiwallové panelovky věnované dovednostem, jak vaši hudbu dostat do médií.

Tagy Festiwall Festiwall 2019 Frontman live SAI
Týmová práce.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY