Keramorchestr plastický
Mohlo by se zdát, že se Keramorchestr poněkud odmlčel. Ale nic nemůže být vzdálenější realitě, protože se dle svého zvyku v mezičase odvážně vrhl do zcela nového, plasticky průmyslového odvětví.
Cihlovou červeň doplnila baltická modř a inspirativní stavební výrobky (zdaleka nejen odpadní trubky) posloužily pro vysoce uměleckou skulpturu s názvem Pipelifon, na kterou se dá zcela vážnohudebně preludovat třeba papučemi!
Environmentálně nazelenalý stormbox pro vsakování dešťovky způsobil doslova perkusivní bouři ve sklenici vody. Avšak ani při následném exhumování dávno vyčpělého AC/DC nekro meme Keramorchestr nezapomíná na bezpečnost práce.
Slušně boduje i prastará moog-synth odrhovačka, kterou sice každý „zná“ (akorát si nemůže vzpomenout odkud...). Jasně, objevila se třeba v Jen počkej zajíci, nebo v Televizním vysílání pro školy, Jean-Michel Jarre se kvůli ní snad musel soudit (na rozdíl od Jirky Korna a jeho pražených mandlí), ale více než 500 coverů včetně takových jmen jako Aphex Twin nebo Crazy Frog jasně dokazuje, že Popcorn (1969) od Gershona Kingsleyho vyoral hlubokou brázdu ve světovém kulturním dědictví.
A tak se této pražené kukuřice v umělohotně humorné nadsázce za použití pipelifonu a basy z víka od stormboxu chopil i Keramorchestr. A bude hůř... protože Hyenik „hodil klíče do kanálu“ a prostřednictvím kytary z kanalizačního poklopu spolu s Ozzym a Zakkem marně volá: „Mami, vracím se domů!“
Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám prosím vědět na e-mail redakce@frontman.cz.