Marshall navázal spolupráci s BMW
Kromě tradiční výroby aparátů, boxů, efektů a dalšího muzikantského nářadí se společnost Marshall Amplification snaží expanduje také do oblasti spotřební audiotechniky. Nejnovějším příkladem této marketingové strategie je navázání partnerství s německým koncernem BMW respektive jeho motocyklovou divizí BMW Motorrad, pro niž britská značka navrhla ozvučovací systémy, mající motorkářům zpříjemnit zážitek z jízdy.
Prvními modely osazenými technikou Marshall jsou cestovní verze BMW R 18 Transcontinental a R 18 Bagger, disponující dvoupásmovým reproduktorovým systémem s klasickým designem Marshallu. Výrobce nabízí i sety Marshall Gold Series Stage 1 a Stage 2, které by měly poskytnout „ještě intenzivnější požitek z poslechu“, a to díky až čtveřici reproduktorů, dvěma subwooferům a celkovému výkonu 280 W. Stylovou videopremiéru obou strojů obstarala americká southern rocková kapela The Cadillac Three ve svém klipu k nové skladbě Get After It.
Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám prosím vědět na e-mail redakce@frontman.cz.