Necítím se na to, být v kalhotách cizích holek
A tak se z „jednou nahraju album“ stalo „je to venku“. A i když si člověk naivně myslel, že zmasterováním všech songů maraton za splněním snu skončí, zjišťuje, že tady to vlastně teprve začíná. Dnes mi vychází album TO ONY.
Kamarádi si vás poslechnou vždycky, rodina vás bude mít každý rok ve Spotify Wrapped jako nejoblíbenějšího interpreta. Jak se ale dostat k cizím lidem? Hezký Instagram, tiskové zprávy, Tiktok videa – to jsou bezpochyby skvělé nástroje pro promo, které nemusí ani nic stát. Já ale chtěla vyzkoušet ještě i něco neobvyklejšího.
K příležitosti vydání debutového alba jsem spojila síly s lokální ostravskou značkou SAMI. Firma vyrábí dámské boxerky, stojí za ní dvě slečny, a navíc je velice queer friendly. TO ONY je věnované queer vztahům a ženám, spojení se SAMI tedy vlastně koresponduje s celým tématem alba. Holkám se můj nápad líbil, a tak souhlasily s tím, že vytvoří boxerky věnované chystanému albu.
Barva byla jasná. Královsky modrá hraje prim nejen na přebalu alba, ale i na singlech, jež byly jeho předzvěstí. Zmíněná je dokonce i v songu Gin a to nic. Jak by ale měla vypadat cedulka na lemu nohavice? „Holky, já se asi necítím na to, být v kalhotách cizích holek,“ bránila jsem se návrhu, že by pod názvem alba mělo být i moje jméno nebo podpis. „Nechme tam prostě jen TO ONY, to může být zrovna na boxerkách i docela dvojsmyslné,“ domluvily jsme se.
Součástí každého balíčku s tímto kouskem oblečení bude odkaz na mé album. Přibalený bude i song, který si žádným jiným způsobem nejde poslechnout. Jestli to bude fungovat, zjistím záhy. Věřím ale, že se z toho může stát nová možnost, jak vytvářet promo, jež baví i posluchače.
Jaké méně obvyklé nápady jste v souvislosti s vydáním vlastního alba realizovali vy? Podělte se s námi v komentářích nebo napište na redakce@frontman.cz.
Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám prosím vědět na e-mail redakce@frontman.cz.