Slatt slatt slatt, na micu mi to jde
Nejdřív asi začnu u toho, jak jsem se dostal k Morisovi. Začal jsem vystupovat a dělat hudbu cca před čtyřmi roky. Poprvé jsem se objevil v Chapeau Rouge na akci Underrated – a právě tam jsem se seznámil s Morisem (to mi bylo 14 let, teď mi je 18). Vlastně až po necelých čtyřech letech jsme se spolu sešli ve studiu, kde jsme otevřeli balíček beatů (producer: Stano) a zkoušeli na ně freestylovat.
Normálně si všechno produkuju sám, ale tady poprvé jsem si řekl, že zkusím nějakou spolupráci. U jednoho z beatů jsem začal rapovat „slatt slatt slatt, na micu mi to jde“ – a s Morisem jsme oba dva hned věděli, že to je ono.
Nahrávali jsme celý večer. Cítil jsem se jako na koncertě. Bedny na maximum, lidi okolo nás si to zpívají a mi hypujem. Byl to jeden z nejlepších večerů mýho života vůbec. Hned další den jsme začali řešit klip (co nejlevněji a co nejkvalitnější samozřejmě). Až asi dva měsíce po nahrání tracku jsme se s klukama ze společnosti SeeYa Creative domluvili na natáčení klipu.
Nejdřív jsme chtěli točit venku a nahnat do záběrů spoustu lidí, ale nakonec nám to klasicky překazil Covid-19 a protiepidemická opatření. Vymyslelo se, že budeme točit v ateliéru, ale to znamenalo přepsání celého scénáře. Než se všechno dořešilo, byla už půlka března.
Natáčení nám zabralo celý den od sedmi rána do dvou rána dalšího dne. Celý den byl naprosto úžasnej, protože já ani Moris jsme nebyli vůbec zvyklí na takhle velký natáčení. Aspoň já jsem zatím všechny klipy točil převážně na foťák se stabilizací. Od rána až do večera jsme fakt makali, i když občas jsme si pomohli od náročnosti vínem nebo pivem. Myslím, že to všechny mega bavilo, protože klip i song jsou celý vymyšlený dost zábavně.
Za den se nám tam protočilo spoustu lidí na komparz (samozřejmě s negativními testy), protože i ve studiu máme záběry, kde nás bylo přes dvacet lidí dohromady. V pauzách, kdy se měnily scény, jsme měli i barbera od Morise, který stříhal lidi, co zrovna šli na scénu. Nejzábavnější ze všeho bylo, když jsme s Morisem rapovali veprostřed kruhu lidí a pak na Morisovu část – „dům dům dům, zase hoří celý dům“ – všichni naběhli do obrovského moshpitu. Celkově to byl den plný zážitků. Myslím, že to je docela logický, když je song jako takový plný dobrý energie a nálady.
Po natáčecím dnu nás čekaly dva týdny editování. Klip jsme celkově stříhali na dvakrát. Od začátku jsme totiž dbali na každým detailu a všichni jsme z toho chtěli vymáčknout co nejvíc to šlo. Proto celý proces od nahrání až po vydání songu s klipem trval cca pět měsíců. Od dne vydání máme už přes 20 tisíc zhlédnutí na YouTube a přes 10 tisíc poslechů na Spotify. To vše během dvou týdnů.
Co na tento videoklip říkáte? Chtěl bych díky němu předávat pozitivní energii dál.
Jak jste svůj klip natáčeli vy? Napište nám na redakce@frontman.cz.
Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám prosím vědět na e-mail redakce@frontman.cz.